Don't be afraid of OPPOSITION.

Remember, a kite rises against not with the wind.

Saturday, March 17, 2012

P. Ramasamy, Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang: Skandal Lembu di Perai???


Dah rakyat disedapkan hati dengan isu National Feedlot Corporation, ini pula skandal P. Ramasamy, Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang yang terlibat dengan isu lembu di kawasan DUN Perai, Pulau Pinang.

Penangmali ada berkunjung ke kawasan Perai dan terkejut apabila mendapati padang permainan Taman Supreme, Perai digunakan sepenuh-penuhnya oleh LEMBU dan bukan MANUSIA.

Adakah P. Ramasamy sudah hilang kepercayaan terhadap pengundi manusianya dan kini mengharapkan undi lembu untuk PRU Akan datang. Mungkinkah ini bersangkut paut dengan isu perbalahan dengan YB Rayer dan YB Tanasekharan?

Penangmali juga difahamkan bahawa P. Ramasamy sudah kini hilang taringnya pasai cari gaduh dengan Lord of Rings…opss!! Warlord DAP: Karpal Singh (itular, jangan gaduh sama sifu, lu talak dengar!!)

Bila sudah tak berpower lagi, P. Ramasamy sudah tak interested lagi dekat masalah rakyat yang mengundinya. P. Ramasamy kini mau cover sama pengundi Cina saja dekat Perai. Penangmali banyak kesian tengok keadaan P. Ramasamy ini pasai kena bawa “terbang” dari Sitiawan dan kena hamput dekat Perai sekarang pasai politik...

Ini pulak dengar kata orang, Pegawai Serantanya, M. Satees yang dahulunya bermaharajalela di Perai dah kena buang kerja pasai pukul budak perempuan (apaler brotha, pukul pompuan semua, ini tak gentlemen lor!!! Buat malu sama budak Penang jer!!!)

P. Ramasamy kini sudah senyap kerana sudah tahu nasibnya pada PRU yang akan menjelang pasai seat Ketua Menteri II sudah mau kena kasi sama “Kawan baiknya”, A. Tanasekharan @ Uncle Froggie.

APALAH NASIB P. RAMASAMY NI!!! NANTI PENANGMALI BINCANG SAMA LEMBU-LEMBU LAIN KAT KAWASAN SEDEKATNYA UNTUK UNDI P. RAMASAMY PADA PRU AKAN DATANG YEA!!! SABAR YEO!!!!

Penangmail: Hello Prof…lain kali ada kerusi untuk “Blue Cross”, kita nanti abah sama Kit siang untuk bagi sama lu itu kerusi pasai lu suka sangat sama LEMBU.

Pssst…ada dengar kah? DAP Perai dihalau dari pejabatnya kerana tak mampu bayar sewa beb!!!! Vekkama (malu) tadak kah DAP? Cakap tak serupa bikin!!!

No comments:

Post a Comment