Don't be afraid of OPPOSITION.

Remember, a kite rises against not with the wind.

Tuesday, April 10, 2012

Pakatan Pembangkang Gaduh Sesama Sendiri???

Pakatan Pembangkang Gaduh Sesama Sendiri?

Akhirnya dapat juga saya tarik perhatian pembaca untuk menatapi blog saya...

Jangan anda terbawa-bawa dengan tajuk blog saya kali ini....Kali ini lebih kepada gambar dan kartun sahaja....

Berikut adalah nukilan gambar-gambar kartun yang telah diambil daripada blogger - blogger mantap seperti Reformasin (www.reformasin.blogspot.com) / UMB Toon (http://umb-ppum.blogspot.com) / www.pistolnakal.blogspot.com dan lain-lain sumber lagi....

Sila layari kesemua kartun yang mungkin sedikit sebanyak memberikan ketenangan hati kepada para pembaca daripada gara-gara pihak Pakatan Pembangkang!!!!

SEMUA KARTUN / GAMBAR BERDASARKAN NAMA FILEM







SEMUA KARTUN / GAMBAR BERDASARKAN ILHAM BLOGGER / KARTUNIS












DAN GAMBAR YANG PALING SAYA SUKA.....................




Penangmali: Release jugak tension tengok gambar -gambar ini....yang last sekali cun lar...jam berjuta-juta pun tak guna dibandingkan dengan jam Anuwar Ibrahim.....aku agak Anuwar nanti claim duit beribu-ribu dengan company jam, OMEGA pasai buat promotion besar-besaran kat seluruh Malaysia beb!!!! HIDUP ANUWAR...HIDUP OMEGA!!!!

No comments:

Post a Comment